torsdag 11 februari 2010

godis

jag tycker det är så himla roligt att jobba nu. jag börjar förstå allting och idag fick jag sitta med en vikarie (som inte kunde någonting och frågade mig om hjälp, så jag kände mig helt awesome). dessutom kom lina fram och gav mig beröm. varje gång hon har kommit fram så där är när jag har gjort någonting fel, typ slängt viktiga kvitton eller glömt ta betalt. jag har gjort bort mig ett antal gånger med andra ord. men nu var det bara bra saker och det känns fint. jag är inte helt bakom flötet ändå. hurra för mig, idag har du varit bra madeleine.

sen höll jag bokastavligen på att avlida av godissug. var flera veckor, om inte månader, sen jag åt lösgodis. jag är ju så sällan hemma numera. ringde till min far i ren desperation och väste fram "ge mig fredagsgodis fastän det är torsdag! snälla!" sen dog jag. eller nej det gjorde jag inte alls. men nästan. han är en god man och lovade dyrt och heligt att inte glömma köpa. tack snälla far!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar