tisdag 2 februari 2010

måndag

senaste dagarna har varit så fina. lite tröttsamma, men fina. christoffer och jag har varit varandras i ett halvår och det firade vi med en herrans massa pussar och hans kycklinggryta som vi aldrig någonsin äter annars (ungefär hela tiden), jag fick en present och det fick inte han. romantiska tjejen. hur som helst har det varit det finaste halvåret i mitt liv. folk säger att det märks på mig och jag känner det. att jag är så mycket lyckligare. vågar tro mer på mig själv även om jag har en lång väg kvar att gå. så jävla kär är jag.

två filmer har vi hunnit med att se också. 'det regnar köttbullar' och '2012'. ingen av dom var min kopp thé riktigt. animerade filmer har aldrig riktigt varit min favorit, dock älskar christoffer sånna så jag får offra mig. men ändå, njäe. fast gillar man sådant var den säkert bra och kanske alla går och säger 'STEVE!' i flera dagar efteråt som christoffer gjorde, farligt det där. och 2012 var världelös. snyggt gjord och jag fastnar alltid för naturkatastrof-filmer men det är någonting med det där amerikanska jag bara inte riktigt klarar av. typ 'i love you, son' femtusen gånger och tänk att man kan fly från världens undergång bara man kör tillräckligt fort. verkligen skitbra ju. det ska jag komma ihåg om jag får uppleva domedagen.


1 kommentar: