fredag 19 februari 2010

tatuering

vad jag är trött. letade mig fram på söder idag för att tatuera mig hos joel, nu är första sittningen klar. han är så fantastiskt duktig och jag är så fantastiskt nöjd men är så öm att jag knappt vågar snudda vid armen. svullet och eländigt. och det gjorde förfärligt ont, tänk, det är visst sånt man glömmer bort mellan varven och förmodligen är det därför man utsätter sig för den jobbiga smärtan gång på gång på gång. konstig hobby man har. men det är ju så roligt.

här är skönheten, dock tycker jag inte riktigt att bilderna ger den rättvisa. det är lite knepigt att fota sig själv. första bilden är iallafall undersidan av underarmen och andra bilden är ovansidan av underarmen. om ett par veckor blir det sittning två och då får den färg minsann. åh så fint, åh så fint. tack till joel. nu ska jag äta godis.

2 kommentarer:

  1. Det blir nog riktigt tjusig när den är klar!
    Jag vill ockås tatuera mig...

    SvaraRadera
  2. Ser ju inte ordentligt hur den ser ut, men att döma av det jag ser: najs! : ) puss!

    SvaraRadera