onsdag 17 februari 2010

onsdag

min systerdotter är verkligen den finaste tjej som finns. häromdagen var hon här och hälsade på och nu kan hon vinka, pussas, klappa händerna och säga mamma. så himla duttig. mosters guldklimp. helst skulle jag vilja hänga med henne varje dag, åh.


de senaste dagarna har varit lite tumulta. christoffer har slutat röka och har varit en liten surpuppa. jag är nog bortskämd som har en käraste som aldrig någonsin är tjurig eller gnällig så det här var en pärs må jag säga, men han är så himla grym. inget mer äckel-päckel, nu ska vi bli friskusar och bara leva på hö. säger jag och knaprar på min vaniljbulle. hur som helst - christoffer, jag älskar dig, du är fantastisk, puss! puss! puss! puss! puss! puss! puss!

en annan pärs var idag när jag fick min i särklass suraste och otrevligaste kund hittills. en rödhårig tant och jag förstår inte, jag gör verkligen inte det, varför vissa verkar ha som hobby att gnälla på precis allting. och kassörskor får ta mycket skit. jag kunde inte göra så mycket annat än att skratta när jag försökte få henne att förstå att fyra plus fyra är lika med åtta och allt jag fick till svar var 'är fyra plus fyra lika med åtta så är jag jultomten'. ja hej hej jultomten. fick senare höra att hon tydligen alltid är så där och att man inte ska lyssna på någonting hon säger, finns det ingenting att gnälla över så hittar hon någonting att gnälla över. vilket roligt liv hon måste ha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar