måndag 5 april 2010

-

inatt drömde jag att jag och christoffer fick en son. det sa bara plopp och helt plötsligt kom han, en liten kille. kanske för att alla tror att jag bär på en tjej, inklusive christoffer. min syster tror att jag ska få en tjej för att jag mår så illa och för att apelsin är en av få saker jag fortfarande njuter av att äta, det är tydligen typiskt för tjejer om man går efter gamla myterna. instinktivt tror jag också att det är en tjej, men bara därför måste jag tro att det är en kille, så att folk kan utbrista 'ah, a mothers instinct!' ungefär. men för vår del får det bli precis vad det vill. så spännande.

2 kommentarer:

  1. Jag är säker på att det kommer bli en utav världens finaste ungar iaf, vad det än blir för kön. :) Saknar dig stumpan!

    SvaraRadera
  2. Grattis till en kommande vacker unge! Underbart!


    Ps. Det där med myter är bara skit =) stämmer aldrig. För min apelsinunge blev ju en Juno ds.

    SvaraRadera