onsdag 28 april 2010

mys och gos och mys

har verkligen sovit kasst inatt. eller ja, när jag säger att jag sovit kasst = jag vaknar en timme tidigare än jag tänkt eller så. seriöst, jag förstår inte hur någon kan sova så bra som jag gör, men jag kan inte klaga. hur som helst, min hals gör så sjukt ont. känns ungefär som att det sitter en potatis där och jag får ta i varje gång jag sväljer. vet inte om det var alla snoriga barn i fiket på sjukhuset som smittade mig häromdagen eller om det är någon annan ond. och nej, jag hade inget på sjukhuset att göra men jag kände för att ta en fika där. helt normalt. var ändå i området.

ikväll ska jag och christoffer ha myskväll. har hört att det är bra att man hinner umgås med varandra då och då i ett förhållande. fast så illa är det inte riktigt, bara svårt att få våra tider att gå ihop. life is peachy. så ikväll, ikväll ska vi kramas som aldrig förr, äta godis och se på titanic. christoffer offrar sig. och den är bra, den är faktiskt det, eller så kanske det är så att jag hade världens crush på leonardo dicaprio när jag var sisådär sju år och den förälskelsen har nog inte lagt sig än. förlåt älskling, du kan få bli kär i rose. fast bara lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar