söndag 23 maj 2010

-

snodde en sån här i brist på annat. och i väntan på mat.

vilken frukt åt du senast?
tre mandariner.

hur ofta äter du plockgodis?
inte ofta. pappa överraskar mig ibland.

vilket djur hade du varit, om du fick välja?
en katt såklart.

tror du att du kommer att få leva ett till liv?
nej. eller ja. eller jag vet inte.

är du värd mer än andra människor?
jag är störst och bäst och vackrast.

vilken familjemedlem står dig närmast?

pappa tror jag. fast hela min familj är bäst i världen.

vilket barnprogram är roligast?
björnes magasin.

har du varit på en gayklubb?
nix.

äter du kanterna på brödskivan?
ibland. beror på vad jag är på för humör.

är du vegetarian/vegan?
nej.

har du en egen lägenhet?
jag snyltar!

vilken kamera har du?
en canon ixus 960 is och en canon eos 1000d.

vad har du valt för bild här uppe?
ett citat som även ska ristas in på min kropp en vacker dag.

vad vill du bli kallad?
madeleine är ju mitt namn så då vill jag väl bli kallad det.

vad hade du hetat, om du fått välja?
ingen aning. aldrig funderat på.

om du skulle återfödas: skulle du vara kille eller tjej?
tjej.

vad gör du just nu, i denna sekund?
fyller i den här listan.

vilka sidor och program är du inne på just nu?
blogspot.com och google.se.

hur många timmar sov du inatt?
tio timmar.

vilken tid gick du upp imorse?
8:30.

hur många har du på msn?

48 står det.

hur många tjejer/killar?
ingen aning och det tänker jag inte kolla heller.

hur många blommor har du i ditt fönster?

inte en enda.

vattnar du dem själv?
-

te eller kaffe?

te om jag måste välja. helst inget alls.

laddar du ner film/musik olagligt?

nej, mest för att jag inte vet hur man gör.

eller lyssnar du via spotify?

ja.

är du inne på msn?

ja, fast pratar knappt med folk där längre.

vad har du för påslakan?
ett vitt.

vart är du just nu?
hos mor och far.

sitter du på en stol från ikea?

yes indeed.

tuggar du på något, isåfall vad?
ingenting alls.

när städade du ditt rum senast?

städa är inget för gravida.

när träffade du din morfar senast?
längesen. 7-8 år sen.

har du nån sjukdom?
jag har både det ena och det andra.

vad händer i höst?
jag blir mamma.

vad är du i stjärntecken?

kräfta.

vilken film såg du på bio senast?

the dark knight, hundra år sedan.

rött och svart eller vitt och grönt?

vitt och grönt.

frukt eller godis?

frukt är gott men godis är oemotståndligt.

vad äter du till frukost?
oftast mackor och oboy. ibland fil.

vilken typ av film gillar du?

drama. helst sånna man får både en och tre tankeställare av.

och vilken gillar du inte?
action. det värsta som finns.

vilka är din favoritlåtar just nu?
nej.

om du blev gravid nu, vad skulle du göra då?

säga hjälp och iiih och sen bli glad. (alltså, om jag nu inte redan var gravid)

brukar du tejpa över din mun?

när jag var liten tejpade jag hela mitt ansikte.

var du på dreamhack?

nej.

hur ser dina strumpor ut, är de sexiga?

absolut. christoffers, vita och lite halvlortiga.

hur ser dina underkläder ut?

trosorna är svarta och bh:n svart-vit.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar