söndag 23 maj 2010

sommarregn

idag hade jag planerat att sitta ute på uteplatsen med en bok i handen och bli brun. fick ändra planerna när jag tittade ut genom fönstret imorse, det har regnat och åskat hela dagen. sålänge man inte behöver gå ut är det fantastiskt mysigt faktiskt. trots en dyngsur katt.

två dåliga saker:

- min tå är misshandlad. höger stortå. jag slog in den med all kraft i väggen och nu är den väldigt svullen och lite blå. det gör väldigt ont och jag avskyr att slå mina tår i väggen. får ta och sluta med det.


- medan vissa gravida får fin hy under graviditeten så lever jag med en jättefinne mitt i pannan. var är rättvisan?

1 kommentar:

  1. kan ju nämna att jag numera har inte mindre än TRE böldliknande finnar i ansiktet, en i pannan och två på kinden, så du är i alla fall inte ensam. :)

    SvaraRadera