lördag 22 maj 2010

kärlek

möttes av detta när jag kom hem häromdagen:


och jag sprängdes av kärlek ungefär hundra gånger om.
(älskar dig älskar dig älskar dig)

i förrgår lunchade vi med christoffers syster på vårt favoritställe i solna, och av all mat som gick att välja på så valde jag pannkaka. det där med att dra ner på socker har inte gått så bra som jag velat. samtidigt som jag vill dra ner på onyttigheter så blir jag nojjig över att jag inte gått upp så mycket som jag ska, knappt 1kg än så länge och helst ska man ha gått upp runt 2kg - 5kg. men jag vet inte vad mer jag kan göra. jag äter. vet inte vad mer jag kan göra än just det.

och så tycker jag att min farmor ska bli frisk nu. hon ligger på sjukhus för lite allt möjligt. inflammerad blindtarm, tarmvred och lite andra infektioner, vad jag har förstått. hon mår förfärligt iallafall. stackars fina farmor. dags att bli frisk nu så kan jag få lite ro i själen också. deal?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar