måndag 21 september 2009

mage

vore det inte för att jag ska till gamla gymnasieskolan idag och hämta betyg, och till arbetsförmedlingen imorgon, så hade jag åkt till vårdcentralen. och jag är inte den som åker dit i onödan. senaste gången var när jag hade körtelfeber, och då kände jag mig halvt döende. magen mår bara sämre, och inatt vaknade jag till och med för att det gjorde så ont. käre gud, gör så att det bara är magkatarr. orkar faktiskt inte med någonting annat just nu.

idag fyller bästa micke 28år, hipp hurra. blir lite kalas ikväll. och nu ska jag göra mig iordning, sen hoppa på bussen till skolan. känner egentligen inte ens för att vistas nära tegelhögen, så trött som jag var på skiten i våras och så trött som jag fortfarande blir när jag tänker på det så är det inte min favoritplats på jorden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar