söndag 27 september 2009

medicin och curry

har varit hos min christoffer dom senaste dagarna. lekt och kramats och pussats och spelat farmville så det står härliga till. svängde dock förbi doktorn häromdagen för att kolla upp min mage som bara mådde sämre och sämre, han klämde och jag gnydde. fick besvara obekväma frågor om mitt bajs och kiss och kön, inte jätteroligt tyckte jag. han kom iallafall fram till att jag förmodligen har en inflammation i både matstrupen och magsäcken, och han verkar ha haft rätt för jag har blivit betydligt bättre sen jag började äta medicinen. medicinen from hell, jag har så himla svårt för att svälja piller. stora är dom dessutom. det funkar med fil och att jag fokuserar på att andas och inte få panik, så det är ju inte omöjligt. men att jag ska göra det flera veckor framöver känns inte helt pepp.


som sagt, jag och christoffer är himla rara och himla kära och då får man vara så här töntig och skriva så här fina saker på huden. jag ville nästan inte duscha bort det. trodde aldrig att jag kunde bli så kär att det pirrar i magen bara av att tänka på det. åh! min fina kille. världens bästa.



och igår var vi + linda och danne ute och åt indisk mat, självklart tog jag inga bilder. men käre nån vad gott, indisk mat är bra grejer. i och för sig får min mun alltid orgasm av kyckling och curry, vare sig det är på en resturang eller typ icas färdiglagade. hela jag kommer dofta curry snart.

1 kommentar:

  1. Indisk mat är så himla gott!! och dom har massor utav indiska restauranger i London :)

    SvaraRadera