fredag 18 juni 2010

-

vågen står fortfarande still. efter att inte ha vägt mig på över en vecka så var jag säker på att det skulle ha rusat iväg. magen växer ju, jag ser ut som en ballong. men jag klagar inte, jag har slutat oroa mig, förut var jag så rädd över att min kid inte heller växte som han skulle men han är precis så stor han ska vara enligt alla mätningar. kan hoppas på att min toppen-förbränning håller i sig och att jag kan stoppa i mig vad som helst utan att gå upp i fortsättningen också, jag är nämligen sugen på socker, hela tiden, jämt. vi köpte ett paket med femton päronsplit häromdagen och jag hade förmodligen ätit upp allihop om inte christoffer stoppat mig. var så himla noga i början med att inte äta för mycket men min självbehärskning har jag glömt bort nu, får jag inte socker så dör jag. precis så känns det.

sitter hos mor och far just nu och väntar på christoffer. ikväll blir det middag här. det är regn utanför fönstret och det doftar så himla gott. jag ser ut som en zombie med tovigt hår och gammalt smink under ögonen men idag gör det ingenting, jag är glad ändå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar