onsdag 2 juni 2010

-

äntligen har jag införskaffat mig ett linne som magen kan få växa fritt i. avskyr numera att ha åtsittande saker över magen, smått ofrånkomligt eftersom precis allting sitter tajt nu. magen växer, vågen står still. barnet snor min mat, jag förskrumpnar. ungefär så.

hela dagen har bestått av tristess och jobbiga telefonsamtal hit och dit. och en liten hjärtinfarkt när en äcklig spindel kröp runt på datorn, en hoppande spindel dessutom. vet inte var den tog vägen men jag har svårt att slappna av. myror är okej, spindlar är vidriga, skalbaggar dör jag av. ikväll blir det god middag med en kille jag tycker väldigt mycket om. en mini-anniversary. mysepys.

1 kommentar:

  1. Myror är inte ok heller, har gett upp med myrdosor nu...Köpte myrmedel som man kunde vattna nu...får se om det hjälper.
    -Malin

    SvaraRadera