söndag 11 juli 2010

-

jag väntar på en massa skojiga saker just nu. småsaker som kan göra mig så barnsligt glad. eftersom jag mest går hemma om dagarna har jag väldigt lite att göra men igår beställde jag broderi och folk som känner mig vet hur besatt jag är av pyssel. sen väntar jag på michael j fox böcker som min käraste beställde åt mig till min födelsedag, bästa christoffer! jag har velat ha dom böckerna sedan jag såg en intervju med honom på oprah winfrey show (jag har blivit tant, jag vet, embrace your womanhood!) och blev helt såld på människan. tror jag skulle må väldigt gott av att läsa hans böcker. just nu har jag lite svårt att se livet i andra färger än hjälp och oro och ovisshet så att läsa om någon som har det så mycket värre än en själv men som ser på livet med så mycket ljusare färger och som krossar alla hinder dagligen och släpper fåfängan får mig nog att se på allt lite annorlunda. han verkar vara helt fantastisk. jag var faktiskt på väg att skriva ett brev till honom för ett tag sedan men jag vet inte, galen tjej från sverige tror jag han skulle tänka då. jag låter nog bli.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar