fredag 12 juni 2009

älg

idag har jag inte gjort någonting förutom att brodera, en blomma som jag döpte till camilla. det tar fasligt lång tid att brodera kom jag fram till, men camilla är färdig iallafall och han mår bra och han trivs. nu är det bara äpplet och päronet kvar. annars har min kropp inte velat någonting alls idag, jag har mest vinglat runt som en bebis på ostadiga ben, ganska jobbigt men det är väl trots allt lite roligt när man vill gå framåt men går åt sidan istället. man vet liksom aldrig var man hamnar.

nåväl.

har ätit en halv portion sallad idag. igår åt jag hela dagen och hela kvällen, jag åt tydligen för idag också. praktiskt och bra. (och häromdagen drömde jag att jag blev nedbrottad av en älg, kom bara inte loss och han började gnaga mig i benet. mesig eller ej men jag vaknade svettig med hjärtklappning. jävla älg.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar