tisdag 2 juni 2009

lista

jag snodde en förtjusande lista av maria.

-

Stänger du av mobilen när du sover?
Nej, den är nog aldrig avstängd. Men bortglömd ibland, då kan det hända att jag inte svarar på varken samtal eller sms på väldigt länge.

Vem såg dig senast naken?
T.

Hur såg du ut på högstadiet?
Det vill jag helst förtränga. I sjuan klippte jag tuppkam och gick med trasiga jeans, i åttan hade jag långt hår som mest bara hängde och i nian hade jag dreads och var rätt mycket pojkflicka.

Hur kommer du se ut om tjugo år?
Har jag inte börjat använda jeans då igen så lär jag ha ungefär samma klädstil som jag har nu. Hud med gamla tatueringar på.

Hur var du på dagis?
Lugn.

Hur är du att ha som arbetskamrat?
Trevlig och snäll antar jag. Blyg är jag alltid i början när jag kommer till nya ställen med nya människor.

Har du celluliter?
Säkerligen.

Biter du på naglarna?
Ja.

Har du något handikapp?
Jag är halvblind, halvdöv och muskel/nerv/ledsjuk. Score.

Är du rädd för att få hängbröst?
Vilka bröst?

Tror du att gud är en man eller en kvinna?
Jag tror inte att gud är alls, så att säga.

Svär du?
Ja.

Är du trevlig mot jehovas vittnen?
Om de är trevliga mot mig, så.

Hur homo är du på en skala 1-10?
Varför ens orka fundera.

Tror du på utomjordingar?
Det är ett så fult ord, men liv, ja.

Om du var tvungen att välja en maträtt som du måste äta varje dag livet ut, vad väljer du?
Pasta med köttfärssås. Tråkigt men sant.

Vilken mat är den största missen att bjuda dig på?
Någonting med spenat. Av ren artighet äter jag i princip vad som helst när jag blir bjuden på någonting, men spenat är ett big no no.

Har du blivit arresterad?
Nej.

Ljuger du?
Vita lögner då och då.

Har du kysst en polis?
Nej.

Har du någonting att dölja?
Det har jag säkert.

Vad har du på din nyckelknippa?
Två nycklar.

Är du/har du varit gift?

Nej.

Skulle du gå upp klockan tre på natten för att hämta pojk-/flickvännen från krogen?
Vore väl så illa tvungen.

Kan du laga cyklar?
Högst tveksamt.

Kan du fixa med bilar?
Nej.

Brukar du köra om?
Jag har varken bil eller körkort, så det blir svårt.

Kan du baka bröd?
Har aldrig gjort, men ge mig ett recept.

Vet du hur man frostar av en frys?
Ja.

Vilken tv-serie skulle du helst leva i?
Vänner, utan tvekan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar