torsdag 4 juni 2009

FÖR JAG HAR TAGIT STUDENTEN...

...FYFAN VAD JAG ÄR BRA! - jaja, jag var tvungen.

vilken himla fin dag! trots regn och lite storm och enbart inomhusvistelse så har det varit hur fint och bra som helst. släkt och syskon och katt. presenter, mat och tårta. jag är så nöjd med allt jag fick och jag är så himla glad i magen. en klocka, en makeuplektion med makeup för 500:-, en anchorpiercing, skålar/vaser i alla dess former, presentkort och 3500:-. finfint nu när jag är go och arbetslös.

och jag har stått i centrum och det har fotats på och alla som känner mig vet hur obekväm jag är med att bli fotad. jag lyckas aldrig se vettig ut. ni får stå ut ändå, här kommer det lite. puss.

jag hittade en katt.


pappa.

micke och veronica med bebis i magen.
mamma och min moster.


och mamma ville ha en bild på oss tre syskon. och jag vet inte men det känns alltid som att vi sitter ihoptryckta och besvärade på varenda bild där vi alla ska vara på. den här var den mest vettiga, det säger väl allt.

8 kommentarer:

  1. Grattis Madde.
    Du och Kim såg ju så söta ut... gosigt med katt.
    Ha det gott.
    /Malin

    SvaraRadera
  2. Grattis, igen! <3

    vart ska du ta anchorpiercing? :D

    SvaraRadera
  3. Ehh... På bröstkorgen..?
    Hur sitter dom fast lixom..på ehh... (kalla mig dom nu va...) På insidan, eller hur funkar sånt?

    SvaraRadera
  4. maria: det är en liten platta man sätter under huden, och fäster med en pärla utanpå.

    SvaraRadera
  5. Men.... hur får man in plattan då? Man måste nästan göra ett litet snitt eller..?
    Du får allt visa den när den är klar och förklara detta för mig...
    Låter märkligt detta.. Men kanske fint, vad vet jag..

    SvaraRadera