tisdag 9 juni 2009

frodo

det läskiga med att skriva blogg är att jag aldrig vet vilka som läser. jag vet inte om det är tre personer, kanske femton, eller tjugofem. jag har inte den blekaste. ibland finns det så mycket jag vill skriva om, få ur mig, men som jag helt enkelt inte vågar då jag aldrig vet vilka som läser skiten. kan ju vara ens gamla lärare liksom, eller släktingar, eller gamla ragg. avlägsna bekanta. det är inte personer jag vill ska veta precis allt som händer eller allt jag tänker på. det är svårt att få något vettigt skrivet utan att säga för mycket. sicka problem.

och häromdagen beställde jag broderisaker för 400:-. jag är snål och tycker att det är vidrigt mycket för lite nål och tråd men ändå, jag behöver något att sysselsätta mig med i sommar. beställde den mest komplicerade tavla jag kunde hitta som jag ska få gjord, på något vis, världens bästa tidsfördriv om inte annat.

(så förödande, så fantastiskt. ge mig en kaka.)

jag såg ut som frodo i håret när jag vaknade imorse.

4 kommentarer:

  1. jag är en av dom iallafall :P Och har lagt in dig på blogglovin, hehe

    SvaraRadera
  2. Åh så söt i håret! Jag läser din blogg massa. Fniss.

    SvaraRadera
  3. Känner likadant att jag blir lite paranoid av att jag inte vet vilka som läser min blogg. Sen är jag så korkad så jag kan knappt läsa av statestikräknaren heller. X) Du har väl inte ens någon sådan här?

    SvaraRadera
  4. jag läser ju :D men det visste du nog redan..

    SvaraRadera