måndag 11 januari 2010

aj

jag är mer isbit än människa just nu. precis innan jag skulle åka från christoffer blev hela strumpan blöt (nej, jag kissade inte på mig, handfatet läcker..), var stressad och krånglade på mig skorna ändå och gick ut. där fick jag stå i vad som kändes som en halv evighet men som nog bara var en kvart eller så, med en blöt strumpa, i minusgrader. trodde bokstavligen jag skulle dö och har väl aldrig varit så lycklig över att få komma in igen, till värmen och till en gosig katt. har inte bytt om än, skulle inte förvåna mig om foten ramlar av.

uppdat: har beställt smink för hutlöst mycket pengar. över femhundralappen. har lite ångest och känner mig så himla tjejig men, jag är ju tjej. ibland får man unna sig.

1 kommentar:

  1. haha, "nej, jag har inte kissat på mig". kissar på mig av skratt va!

    SvaraRadera