tisdag 19 januari 2010

tysta mari

igår fick jag reda på att sångaren i tysta mari är ju han som jag jobbade med i våras. det visste jag dock inte då och lika bra är nog det. inte för att det är ett band jag lyssnat på så värst mycket och inte tycker jag att dom är särskillt bra heller, inte min smak, men ändå. jag brukar aldrig göra mig bra runt offentliga personer, whatsoever.


morgondagen vill jag helst inte vara med om alls. har tappat lusten och det här med jobb känns hopplöst. igår beställde jag tillochmed information från komvux distans om matte a och b. trodde väl aldrig att jag skulle sitta med näsan i matteböckerna igen, aldrig någonsin. det vill jag helst inte heller och jag har inte bestämt mig än men, jobb går ju inte att få. och utan jobb, inget flytta hemifrån. det vill jag mest av allt nu. inte för att jag inte trivs hemma, men jag är klar med det. färdig. klarar man sig själv så är det inte roligt att bo med sina föräldrar, det är inte det. och jag klarar mig på alla sätt förutom ekonomiskt. skiiit, skit är vad det är. ge mig ett jobb nu, någon.


nu blir det frukost.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar