lördag 23 januari 2010

vinterkräk

vilka jobbiga dagar det har varit. i förrgår natt började jag att kräkas utan hejd och så höll det på, hela natten, hela morgonen, tolv timmar non stop. så vedervärdigt, våldsamt, jävla jobbigt och allt jag ville var att sova. min älskade christoffer tog hand om dom spillror som var kvar av mig då och fick lika lite sömn som jag. tror vi sov sammanlagt 1,5 timme på hela natten. nej, jag är glad att det är över. har fortfarande ont i magen och vågar inte riktigt äta mat med tuggmotstånd, men inte ska jag klaga nu. har inte varit magsjuk på nitton år, hoppas det dröjer minst nitton år innan jag blir det igen.

känner mig utmattad och trött och har fortfarande ont i musklerna och kroppen. har man muskelvärk i sitt normala tillstånd hjälper det inte med magsjuka. igår kändes det som att ryggen skulle gå av och benen kunde jag knappt röra över huvud taget. men nu är jag frisk och imorgon blir det kalas för min storasyster som fyller 29 år idag och för mamma som fyller 52 år imorgon. tjohej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar