lördag 20 mars 2010

-

sitter och äter sockerkakssmet, känner mig så nyttig då. verkligen. christoffer jobbar hela dagen lång så jag for hem hit, till mamma och pappa. har ätit middag och är så trött att ögonen går i kors, kommer nog somna tidigt ikväll också. är för tillfället världens mest tråkiga och besvärliga flickvän, är jag inte trött så mår jag illa och vice versa. blir tillochmed less på mig själv. bättring snart, hoppas jag.

i torsdags var vi iallafall på mödravårdcentralen för inskrivning. det var roligt och lite läskigt. vår barnmorska är världens snällaste och mitt blod och mitt kiss mådde fantastiskt, hurra. ska dit nästa vecka igen för något form av ultraljud för att fastställa att lilla jabba lever och mår bra. håller alla tummar och tår som finns. nervöst, nervöst.

sen hittade vi en liten pub och jag åt världens godaste hamburgare. enkelt och bra. efter att vi svullat färdigt såg vi katrin zytomierska komma spatserande (en kändis! oj! hej!), frågade christoffer om han ville springa efter och be om hennes autograf. på hans bröst såklart, som ett äkta fan. spelar ingen roll att han inte visste vem hon var förrän jag sa att det är hon som hänger ihop med bingo rimér, men det ville han dock inte. springa efter alltså. tur är nog det trots allt.

2 kommentarer:

  1. Hur långt gången är du?
    Ska bli ännu roligare att läsa din blogg nu, få läsa om bebisen.. :)

    SvaraRadera