onsdag 31 mars 2010

hair hair hair

startade morgonen med att få totalt nervsammanbrott över mitt hår som såg ut som... jag vet inte vad. äckligt, fult och platt. när luggen är i sån där mellanlängd går det inte att göra någonting alls med håret och det gör mig galen, då är dom enda alternativen stå ut eller klipp av. det sistnämnda har varit min grej de senaste åren, så nu har jag en liten tiny lugg igen. tappade tålamodet. säkert inte särskillt fint alls men gud så skönt. skulle jag ha rätt huvudform skulle jag utan tvekan raka av skiten eller åtminstone ha en kortklippt frisyr. det där med hår är inte riktigt min kopp té alltid. tar så mycket tid på morgonen. härligt när det är fint dock, them is the days, ohyes.

sen har jag varit i stan på möte. lika vuxet som det låter. hemvägen var nog den jobbigaste bilresan jag någonsin har behövt åka, trodde aldrig jag skulle komma hem. två timmar, tar vanligtvis en halvtimme, som högst. tom mage och trött huvud. nu ska jag fortsätta dricka min juice och grina till biggest loser, adjö.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar