fredag 5 mars 2010

sol sol sol

det är så mycket som hänt på senaste tiden som jag så gärna vill berätta här, men det får vänta. jag hemlighetsfilurar. tids nog lär jag skriva det här också. hur som helst är det ingenting dåligt, det är det inte. lite omtumlande, men ingenting dåligt. håll er till godo.

idag är himlen blå och solen gjorde hela min hud varm när jag vaknade. äntligen lite ljuuus. har varit så fruktansvärt trött på allt det mörka och gråa så den här dagen ska jag ta vara på. nu vill jag ha vår, slippa frysa och kunna äta en glass utomhus utan att själv förvandlas till en. igår blev jag så grymt sugen på en piggelin så jag trotsade vädret och köpte en, folk måste trott att jag var galen som åt isglass i snöstorm. nöden har ingen lag. och gott var det. SÅ DET SÅ.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar