tisdag 16 mars 2010

CHRISTOFFER

jag har verkligen världens mest fantastiska kille. och världens mest fantastiska förhållande. det känns inte som att några ord i världen kommer kunna förklara kärleken jag känner eller hur alla pusselbitar har fallit på plats. det finns ingen som får mig att känna mig så speciell, vacker och värdefull som christoffer får mig att känna, varje dag. han är den finaste människan jag någonsin haft i mitt liv och jag vet inte hur jag ska uttrycka mig, det går inte, det gör verkligen inte det, möjligen om man tänker sig fluffiga moln och rosa hjärtan och söta kaniner men allt jag känner för det här och för honom är så överväldigande och jag vet bara att jag är hel nu. jag har hittat hem. christoffer, du är det bästa som hänt mig. puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar