söndag 6 mars 2011

söndag

frank har varit en riktig gnällpotta dom senaste dagarna. han är svår att underhålla och har dessutom börjat vakna innan han har sovit klart på dagarna = ännu mer gnällig. bortsett från det har vi haft ett par morgonar när han inte har vaknat förrän 8:00 - 8:30, vilket såklart resulterar i att han inte somnar förrän 20:30 - 21:30. sånt ger mig ångest vill jag lova, små barn ska sova efter bolibompa. (jag vet, jag och mitt störda behov till att ha rutiner, framförallt med frank) så idag väckte vi honom helt enkelt vid 7:00 så får vi se om det blir någon ändring. just nu ligger han och sover för fullt dock, utan napp. det gör han bara när han har däckat totalt. en liten break från gnället för hans stackars mor.

men jag är jättetrött ändå. inser att jag är bortskämd med sömn när jag blir som en zombie av att vakna 7:00 på morgonen. har ont i huvudet och känner mig nästintill yrslig. snart är christoffer hemma med god middag och då brukar frank också bli en ängel, han är så fullkomligen tillfreds med livet när vi båda är hemma. det bästa jag vet.

1 kommentar:

  1. Han är nog inte den enda som trivs bäst när ni alla är hemma. Jag har en känsla av att du också trivs som bäst då. :)

    SvaraRadera