torsdag 3 mars 2011

spending some time

senaste dagarna har varit fantastiska. christoffer har varit ledig i nästintill fyra dagar och jag spinner för fullt när det är så. allting blir så himla enkelt och harmoniskt (jag passar exempelvis på att slappa i sängen fram till lunchtid, fina grejer) och åh, tänk om det alltid kunde vara så. inte just slappandet, men att få ha min kärlek hemma hos mig lite oftare. vi har ätit jättegod middag hemma hos min svärmor med linda&daniel&molly - ingen magsjuka hos oss så långt ögat kan nå änsålänge, ätit våfflor hemma hos mina föräldrar (och gud vad jag har saknat att ha rivsår överallt från en ilsken katt, min älskade kim!) och igår sprang vi runt i centrum och tog en snabblunch på mc donalds. med andra ord har vi ätit väldigt mycket, och det har även frank gjort. idag fick han två skedar majspuré, det slank ner hur fort som helst. smarrans!

1 kommentar:

  1. Så roligt tyckte Frank det var att ha pappa hemma i fyra dagar :P

    SvaraRadera