lördag 18 juli 2009

harry potter

när det kommer tills mens och mensvärk tycker jag inte riktigt om att vara tjej, måste jag få säga. jag har knaprat alvedon hela dagen men jag tycker sånt aldrig riktigt hjälper, tacka vet jag morfin. där kan vi snacka smärtstillande. gnällignäll - ikväll var jag på bio och såg harry potter. jag älskar både böckerna och filmerna, så det var väldigt värt. och igår var jag väldigt smart och lade alla kläder jag använder i tvätten = jag hade ingenting alls att ha på mig idag. jag fick ha byxor. byxor! jag som inte använt byxor på över ett år nu, leggings har blivit min bästis i vått och torrt. det kändes sjukt obekvämt, och någonting av det värsta som finns är att vistas ute bland folk när man har fulkläder eller fulhår. tvi och fy och fan. men rena kläder som doftar mumsfilibabba är det bästa som finns, så det kändes överkomligt ändå. värre problem i världen än byxor finns det faktiskt, kom jag fram till.

& det blir nog blekinge ändå, trots allt. om ett par veckor hoppas jag på. då blir det kramkalas och oboy mitt i natten, sånt där som allt som oftast bara går förbi en men som egentligen är livskvalité. att bara få vara. jag längtar.

puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar