torsdag 23 juli 2009

umbrella

imorse fick jag ett vredesutbrott på mitt hår och klippte av luggen. jag som lovade mig själv dyrt och heligt förra gången jag gjorde det att jag inte ska göra det igen. men åh, det är så svårt när luggen är i sån där mellanlängd. när man varken kan ha den åt sidan eller neråt. så nu fick det bli som det blev, än så länge är jag nöjd.


jag är fortfarande sjukt apatisk. trött och disträ. johnny kom förbi en sväng igår och jag kände mig som världens tråkigaste människa, det kändes tillochmed jobbigt att prata. jobbigt att röra på munnen ni vet. hårt liv. åt en halv portion och såg en halv film. aptiten är försvunnen och disken jag skulle diska diskade jag aldrig = det står ett hav med disk på diskbänken och väntar på mig. och katten ger mig magsår för tillfället. han saknar mamma och pappa och går mest runt och är ledsen, jamar tidigt på mornarna eller så fort någon dörr är stängd, river ner mitt skrivbord, ja och so on. puh.

och just det ja, detta kan vara världens härligaste cover.

1 kommentar: