lördag 25 juli 2009

ljuva sötma

det är så himla mycket att göra hela tiden. eller mycket är det inte egentligen, men det är mycket saker att göra som jag aldrig tänker på annars. jag blev trött på att diska för hand och proppade ner allting i diskmaskinen istället, och råkade få av själva rullvagnen där alla tallrikar stod, vilket resulterade i att jag fick kräla runt på golvet och dra och slita i en halv evighet, gnälla "men vad FAN" tjugo gånger och kände mig som göran 57 år, hantverkare. jag fixade det hur som helst men då kommer nästa grej att gnälla över, sen nästa, och nästa. 1. kylskåpet ekar tomt, jag har inte ens någon mjölk och ingen mjölk = ingen oboy = jag tror jag dör. 2. kim hade bajsat sisådär tio bajshögar, sen igår. mumsfilibaba. ja, det är tur man inte är känslig.

och jag som alltid har trivts som allra bäst i mitt eget sällskap vill inget annat än att leka med någon. det är så enormt trist att bara gå ensam. nu längtar jag mest tills jag åker till valter, även om det är flera veckor kvar men det är det enda jag har planerat. sen är det höst i princip, och som det ser ut nu erbjuder mig hösten ingenting. så istället för att tänka på det ska jag sätta mig i soffan och dricka apelsinsaft och brodera nu, titta på animal planet och gilla livet, dags att sluta tänka så mycket. hipp and the happ.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar