måndag 24 augusti 2009

drömmar

idag har det varit en bra dag. jag har tränat tills kroppen har darrat av utmattning, och som vanligt mår jag fantastiskt efteråt. snart ska jag lägga mig på golvet och dra ut alla stela muskler - ont lär det göra men jag kommer vara en vandrande pinne imorgon om jag inte gör det. sen väntar sängen. jag har drömt jättekonstiga drömmar på senaste tiden. bland annat att jag kramade min föredetta läkare på ett aningens för intimt vis som jag inte kände mig alltför bekväm med när jag slog upp ögonen, usch. ätit middag med tyra banks har jag också hunnit med. jag har fullt upp på nätterna, ni skulle bara veta. inatt vill jag drömma att jag flyger.

har haft kliande ögon hela dagen. rödsprängda och svullna och jag vet inte riktigt vad det beror på. gammalt smink? inte är det vackert iallafall. tur att man inte behöver vara söt när man bara går hemma. och får jag välja kommer jag att spendera tiden med att plaska runt i badkaret imorgon. väldigt produktivt, i must say.

godnatt alla små kycklingar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar