fredag 21 augusti 2009

tristess

tittar på extreme home makeover och kan inte bestämma mig för om jag ska hata eller älska det. uppenbarligen hatar jag det inte så där jättemycket eftersom jag nyss har grinat bort mitt smink, det är ju rörande trots allt. väldigt mycket faktiskt. christoffer jobbar och sen ska han på kalas, så jag lär bo i hans soffa resten av dagen och jag dör lite av tristess. jag är kramsjuk och saknig. men han får det förmodligen himla trevligt och jag har det inte alltför hemskt heller. jag är bra på att sysselsätta mig själv - eller - jag är bra på att inte bli rastlös. kan utan problem spendera tiden med att titta upp i taket och fundera över oväsentliga saker. dagdrömmar är min grej, dagdrömmar förstörde min skolgång. men det blev människa av mig ändå. någorlunda.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar