torsdag 13 augusti 2009

tjej

the mens från helvetet. jag känner mig så fruktansvärt äcklig och obekväm och smutsig och just nu hatar jag att vara tjej. finnarna frodas, allt känns jobbigt och mitt matintag vet inga gränser. fem pannkakor, en stor portion spagetti med köttfärssås, en cola, två festisar, tre chokladbollar och en dammsugare. okej att jag är ganska så matglad men nu skyller jag faktiskt på mensen. faktiskt. det är det enda bra med mens. man kan skylla allt på det, inklusive sitt dåliga betéende. hur bra som helst.

ska snart lägga mig i sängen och läsa/sova/brodera och tycka lite synd om mig själv. det får jag, för jag har mens. mens mens. mens. tjusigt ord.

är för övrigt inte anträffbar, glömde mobilen hos christoffer. så vill ni inte prata med honom är det ingen större idé att ringa.

må gott.

2 kommentarer:

  1. Hjärtat (Christoffer)13 augusti 2009 kl. 19:14

    Jag tar emot nödsamtal gällande :

    Matlagning
    Hjärt o Lungräddning
    Lätta psykiska problem
    Barnsjukdomar
    Blöjbytesinstruktioner
    Konstnärlig rådgivning
    Musikalisk inspiration
    DiscoveryChannel fakta om allt möjligt
    Litteratur rådgivning


    Jag har telefontid mellan 10 och 11.

    SvaraRadera
  2. Svar; Haha! Visst är det bara för pinsamt? Jag skrattar ihjäl mig. Fyfan.

    SvaraRadera