söndag 23 augusti 2009

jomen precis

har lekt hemma hos christoffer i flera dagar nu. mycket ensamtid också, han är en flitig herre och jobbar och sliter om dagarna. jag vill också ha jobb har jag kommit fram till. nu med detsamma. inte bara för pengarnas skull, mycket för den sociala och fysiska biten också. det är inte bra för mig att sitta inne för jämnan, och jag är så otroligt trött på det även om det är svårt att komma ur det betéendet. men nångång så. jag lovar. på hedersord.

vi har hur som helst haft det mysigt. gosat och skrattat och pussats. kollat på den gröna milen och hade jag inte varit så trött hade jag gråtit floder, som vanligt till den filmen. åh så fin han är, john coffey, honom skulle jag vilja ha i min garderob och krama på ibland när livet känns tungt. det vore himla bra.



när jag kom hem pussades jag litegrann med min andra kille, honom saknar jag alltid och hela tiden och helst av allt skulle jag vilja packa ner honom i väskan varje gång jag åker till christoffer, men jag tror inte att det skulle bli så bra. vi delade på en glass åtminstone. min katt är väldigt matglad, precis som jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar