onsdag 15 september 2010

-

snälla lilla barn, väx inte mer nu. min mage är inte gjord för att vara så här stor. bristningarna blir bara fler och fler och det kliar och svider å det grövsta, ibland vill jag nästan gråta för att jag inte vet var jag ska ta vägen. känns som att jag har rullat i en hög av brännässlor. kan knappt ha kläder på mig längre för att det gör för ont när det ligger tyg mot huden. men kläder bör man ha när man är bland folk har jag hört. sånt himla elände.

idag ska vi iallafall till ikea, så himla roligt. peppen! jag har inte varit där på flera år och det här är första gången jag ska köpa saker till ett eget hem. får se vad vi kommer hem med, en byrå är ett måste iallafall. för tillfället har vi babykläder liggandes lite överallt och jag vill tvätta allt, vika allt, sortera i lådorna. redo att alldeles snart få användas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar