fredag 24 september 2010

-

jag trodde att jag fick värkar inatt. vilket hade varit sjukt komiskt eftersom att christoffer ska till sundsvall idag och det hade spräckt alla hans planer. fast nu var det ju inte så, det visade sig bara att en väldigt full kissblåsa och halsbränna gör fasligt ont i kombination. men jag ska inte klaga, det här är andra gången sen jag blev gravid som jag behövt göra toalett på natten. finns dom som har det värre.

och klådan, jag vet verkligen inte var jag ska ta vägen. ingenting hjälper, jag smörjer och smörjer och det lindrar i sisådär tio minuter. sen är det igång igen. det kliar över precis hela magen, har spridit sig ner till låren och är nu även på väg ner mot knänen. armarna kliar också. vad tusan kan det vara för något? är så himla typiskt att senast vi var hos lennart så frågade han om det kliade någon annanstans än på magen, och då hade det inte börjat. det var under kvällen som låren satte igång. inte för att han hade kunnat göra något, jag har redan tagit leverprover. utan att få något svar dock, så jag antar att det inte visade något. men jag blir galen snart. som tusen myggbett över hela kroppen. kom och klia mig någon!

-

annars är det lite ovant att bo med en katt igen. eller, det är ovant att bo med kim snarare. det märks att han inte känner igen mig längre och att han tycker det är väldigt märkligt att någon annan sover i gästrummet. inatt när jag gick på toaletten så följde han efter, tittade väldigt misstänksamt på mig och fortsatte efter mig tillbaka in i rummet. hade kim varit en vanlig katt hade han undersökt och bökat runt men nej, han sätter sig cirka en meter från sängen och bara blänger på en. hur länge som helst. lite som att han psykar en och vill att man ska bryta ihop och skrika "WHAT DO YOU WANT FROM MEEE!???" ungefär. han är sjukt dryg och töntig på alla sätt och vis men för mig är han alltid helt bedårande ändå. idag ska vi kela.

1 kommentar:

  1. Du har nog fått gravid.klåda helt enkelt. Har hört att det är vanligt och driver folk till vansinne. Stackars :(

    SvaraRadera