söndag 19 september 2010

-

ungefär två nätter i veckan ser det ut så här för oss:

jag sätter mig upp på sängkanten i panik för att halsbrännan trycker upp precis all magsyra som finns och jag skriker "CHRISTOFFER! HINKEN!", varpå christoffer både vaknar och står upp på mindre än en halv sekund och springer runt som en yr höna i jakt på hinken. sen spyr jag, christoffer sköljer hinken och ger mig vatten och somnar om. jag ligger vaken i ett par timmar till och är alltså allt annat än utsövd sen.

trött på att vara gravid, det är vad jag är. imorse struntade jag och christoffer för första gången i sprutan dock, så jag fick sova vidare och ta igen mig lite. och gud vad jag längtar efter min bebis skrik på nätterna istället för mitt maginnehåll som uppenbarligen inte vill vara kvar i magen och som väcker mig hela tiden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar