onsdag 6 oktober 2010

-

besök hos fina barnmorskan idag. vad jag kommer sakna henne sen. har bara ett besök kvar innan förlossningen, och ett efterbesök om en - två månader. sen, över. ska bli otroligt skönt på sätt och vis men lite vemodigt är det. allt såg bra ut även denna gången dock. jag avskyr att använda ordet "normalt" i vanliga fall men så fort det kommer till graviditeten så finns det inget ord som klingar finare i öronen. allt som har med bebisen att göra har flytit på så himla bra. sf-måttet hade inte växt sen senast, men det var ingenting att oroa sig över. frågade lite om han kändes som en jättebebis, om hon kunde avgöra det, men det trodde hon verkligen inte att han var. på normalkurvan skulle hon gissa, möjligen lite åt det mindre hållet. jag som sa till christoffer senast igår att jag inte skulle bli förvånad om det kom ut en klump på 4kg. mest för att jag känner mig så förfärligt tung. men vi får se, helt enkelt. så länge han mår bra får han vara hur stor eller liten han vill.

lycka.

1 kommentar:

  1. åh man blir så glad av att läsa detta inlägg! Hoppas verkligen att allt kommer gå super och du är så himla duktig! Tänker på dig!

    Kram/ Maria

    SvaraRadera