lördag 9 oktober 2010

-

ingen bebis ännu. christoffer har sagt åt mig många gånger nu att ringa in till förlossningen och höra vad som står på med mig, men jag vet inte... när det gör ont så gör det ont. förbaskat ont. jag mer eller mindre vrider mig i smärtor och svetten rinner. och efteråt måste jag springa på toaletten. sen kan jag vara symptomfri i flera timmar innan det händer igen. om det är värkar eller inte vet jag inte, jag vet inte hur sånt ska kännas. men ont gör det.

jag väntar ett tag till. vill inte åka in och bli hemskickad utan min bebis. och man vågar liksom inte riktigt hoppas. jag ringer när jag inte står ut längre, helt enkelt. det kan ju faktiskt gå över det här. idag skulle jag och christoffer ut med hans kompisar och äta och jag hoppas, hoppas jag kan vara med på det. vem vet när man har tid för sånt igen. har haft så där riktigt ont 3-4 gånger nu på morgonen, får se om det fortsätter. det är jättejobbigt men oj så spännande! för tillfället mår jag jättebra och är smärtfri och morrissey gör mig sällskap, bebisen måste ju få veta vad bra musik är för något.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar