måndag 11 oktober 2010

-

efter den värsta natten i mitt liv (okej, det kändes så iallafall) har jag fått sova ut den här natten åtminstone. magen gör ont men verkar vara på bättringsvägen. ringde min barnmorska som trodde att jag måste ha åkt på något virus, annars skulle det ha hänt någonting mer än att bara må pyton och bo på toaletten i fyra dagar. det hade liksom varit okej om jag var mer rörlig än jag är nu, men att springa på toaletten tio gånger varje natt tar verkligen ut sin rätt. och springa på toaletten är alltså = hasa sig upp på sängkanten, långsamt resa sig medan höfterna går av, släpa sig in i badrummet. men peppar peppar, nu verkar det ha gått över. tack blåbärssoppan!

annars går jag in i vecka 38 idag. vilket inte innebär så mycket mer än att bebisen är helt klar och färdigbakad och både kan och får komma när som helst. så nu när jag ändå mår bra kan du väl stanna där inne i någon vecka till, okej? så kan vi fixa iordning det sista här hemma. sen är du så himla välkommen, älskade vän.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar