torsdag 7 oktober 2010

-

den här bloggen har verkligen blivit den gnälligaste någonsin. mitt humör har på senaste tiden gått lite out of control, jag som hela graviditeten klarat mig bra från sånt. varit relativt sansad och lugn. men dom senaste veckorna har jag kännt mig så arg. minsta lilla grej och jag ryter ifrån, och den enda att ta ut det på är christoffer. stackars kille. som tack och lov har ett tålamod bortom denna värld. ibland kommer orden ut helt fel och fastän jag inte ens kännt mig arg så låter jag som den bitchigaste bitch när jag öppnar munnen och jag blir lika förvånad varje gång, jag menar det ju inte. det går bara inte att styra just nu. älskade christoffer, stå ut i några dagar till.

och nu, nu hickas det där inifrån. hela magen hoppar. kärleken svämmar över.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar