fredag 8 oktober 2010

-

ingen magsjuka, men jag fortsätter fortfarande att tömma tarmen. flera gånger inatt och några gånger nu på morgonen. har så himla ont i magen stundvis och har legat helt dubbelvikt i sängen, ska se om jag snart får i mig någon mat (dagens middag igår - två potatisar). magen skriker efter näring men det går liksom inte. det "roliga" i det hela är att jag fick reda på att det många gånger är kroppens sätt att förbereda sig inför en förlossning, att tömma allt som finns i den. och är det så hoppas jag att det drar igång snarast för så här orkar jag inte ha det särskillt länge till.

3 kommentarer:

  1. Men lilla du. Säker på att du inte har värkar?

    SvaraRadera
  2. det är jag nog säker på, hoppas jag. men jag håller koll. gör ju inte ont hela tiden, kommer i små attacker och sen går det över i 1-2 timmar innan det sätter igång igen.

    SvaraRadera
  3. Men kära nån (med Nasses röst). Det kan ju va på g då, ibland börjar det ju sådär. Tycker du ska ringa förlossningen och höra dig för, eftersom du har snitt planerat. Puss

    SvaraRadera