tisdag 3 maj 2011

bygga bo

nu har vi äntligen fått besked om att vi får bygga nytt bo tillsammans den 1:a juli! nog för att jag har trivts bra med att bo smått, och det har egentligen fungerat, men nu börjar det bli knepigt. det är främst franks saker som tar plats, det är svårt att barnsäkra och det är trappor in till porten. vi flyttar inte längre än till huset brevid, och enda nackdelen är väl egentligen att lägenheten där inte har någon balkong. men den stora fördelen är att det är inte är ett enda trappsteg, en enda tröskel eller backe i närheten och jag kommer äntligen kunna ta mig ut med barnvagnen som jag vill. jag kommer fortfarande inte att kunna ta mig särskillt långt med dessa odugliga ben, men vad gör det när man har en lekpark precis utanför dörren. med gungor, rutchkanor, bänkar och bord och en pool frank ska få plaska i.

3 kommentarer:

  1. åh, grattis till lägenheten! <3

    SvaraRadera
  2. Åh, grattis, vad skönt att det har löst sig!

    SvaraRadera
  3. Härligt! Det kommer bli jättebra!

    SvaraRadera