lördag 7 maj 2011

men nej

sådant som kan förstöra en hel dag; jag har en gigantisk, ond blåsa innanför underläppen som sitter där och svider och det retar mig. att äta mat är min specialité och det bästa jag vet och det är inte roligt när det gör ont, speciellt inte om man råkar bita sig just där. (och jag vet - världens mest fjantiga problem, men det gör ont!)

och dagarna rullar på, alldeles för snabbt ibland och jag hänger fortfarande inte med. idag blir jag och frank ensamma hela dagen, christoffer ska iväg och fira susanna efter jobbet. på söndag ska han iväg och bygga med patrik och på måndag ska vi till hudläkaren med frank för att en gång för alla få bort hans torrhet som jag är så trött på. men, på tisdag har vi ingenting planerat, christoffer är ledig och det ska tydligen bli varmaste dagen den här våren och då ska vi släpa oss ut och ha picnic. eller ja, om jag känner oss rätt så kommer jag ligga platt på ryggen och njuta av solen medan frank krälar runt och smakar på gräset.

1 kommentar:

  1. Gurgla med Corsodyl så är blåsan snart borta!Det är inte gott, det smakar som något som man egentligen verkligen inte borde ha i munnen, det smakar gift! men det är väldigt bra som sagt.

    SvaraRadera