måndag 26 januari 2009

all i have to do is dream, dream, dream

inatt drömde jag att jag var i örnsköldsvik med min vän ida, och vi skulle in på något utställe vid namn plattan. det hela började med att ingen där gillade mig, för ingen visste vem jag var och vad jag gjorde där och alla kallade mig för "jävla nollåtta". ingen alkohol blev jag tilldelad heller, bara fanta.

mjorå.

nu är jag mätt i magen efter två portioner lasange - fantastiskt! jag har ätit lite dåligt i helgen på min norrköpingsvisit men nu är jag på gång igen, nu ska fläsket byggas på. god mat är så enormt gott. synd att det inte är så mycket mat som är gott bara. tacos, pizza och lasange, det är mitt leverne. och hårdmackor med mjukost på, självfallet, minst fyra stycken per dag.

och denna är alldeles bedårande: http://www.sieni.us/?id=30 - på riktigt, jag är kär. hur grå dagen än är så blir man uppmuntrad av den (och att den gröna ser ut som en kuk är ingenting jag tänker reflektera så mycket över, bara lite, men jag tycker att den är så fin!)

1 kommentar: