tisdag 27 januari 2009

hej katten

bra grej nr 2: nu är katten kirrad! första veckan i mars får vi hem en albin eller elvira. och jag hoppas verkligen att det nu blir första veckan i mars, som det är tänkt ska jag vara hemma med den (jag vet, det känns som att vi tar detta lite för seriöst men vi har fått för oss att katten blir tamare om man är med den 24/7 i början) första veckan, och veckan efter det börjar min praktik och det ger nog inte bästa intrycket att vara hemma det första man gör. katt och bebis inom loppet av ett halvår, håhåjaja. på den fronten kan det ju inte bli bättre faktiskt.

jag har tränat två dagar i rad nu. käre gud, gör så att jag fortsätter! amen. mina stackars små ben skulle behöva det. är man muskelsjuk är det inte till ens fördel att sitta still - helst röra sig så mycket som möjligt, hela tiden. efter typ sexton år borde jag ha lärt mig det. och jag vet inte, men det känns som att motivationen har infunnit sig litegrann, den försvann ett tag på vägen.

2 kommentarer:

  1. ååh va roligt med en katt! :D vad är det för ras, färg? :)

    SvaraRadera
  2. ida: en grå liten bondkatt blir det.

    SvaraRadera