tisdag 27 januari 2009

hej bebisen

imorse vaknade jag av ett väldigt fint sms av min syster som berättade att bebisen i hennes mage är frisk och att det högst troligt är en liten flicka. jag kunde inte somna om efter det, var alldeles för glad i magen och började fantisera om hur jag ska bli världens bästa moster till min systerdotter och vad mycket bra grejer vi ska hitta på i framtiden. och jag är säker på att det kommer bli världens finaste lilla kid, kan ju inte bli annat med veronica & micke som föräldrar.

nejmen du, bebisen, du kommer få a great time när du tittar ut. det ska vi alla se till. och jag ska leka med dig hur mycket som helst och självklart ska jag bli din favoritmoster, vad annars. se på samma film hundra gånger om och läsa samma bok hundra gånger om, sånt där som barn tycker om av någon underlig anledning. och jag längtar alleredan!

---

annars tog jag ett underbart skönt bad imorse. någon sorts vän sa en gång att för honom är det nästan terapeutiskt att duscha, och jag är benägen att hålla med där, åtminstone när det gäller att bada. jag slutar nästan att tänka totalt. mest ligger och är tillfreds. gott mos.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar