onsdag 28 januari 2009

be good or be gone

nu har hjärtat snurrat till det igen. det är tröttsamt och jag blir ledsen. men jag har bara mig själv att skylla och jag måste sluta att sakna. och egentligen tror jag bara att jag saknar det som hade kunnat bli, inte det som var. det fungerar liksom inte att grubbla så mycket som jag gör om man vill vara någorlunda nöjd med livet. jag borde helt enkelt släppa taget. let it go. ni vet. (lättare sagt än gjort, men det bryr jag mig inte om just nu.)

kan inte påstå att dagen idag har varit den roligaste. hämtade ut studentmössan och sen raggade jag och min grupp efter en skola att besöka, finfint, ska vara på något ställe med barn i behov av stöd och göra aktiviteter. känns ju inte alls skumt, nejdå. men det är säkert lärorikt. ja, mer spännande än så har det nog inte varit.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar