fredag 30 januari 2009

goodnight sweetheart

nu är det förvisso den 30:e men igår var det den 29:e och den dagen, käre folk, sög något helt hellskotta jävla mycket. för det första mår jag inte världsbäst när jag måste pallra mig upp tidigt, för det andra avskyr jag snö och för det tredje missade jag bussen. stressade som jag vet inte vad, det var tänkt att jag skulle jobba med projektarbetet med joanna, men damen dök aldrig upp. så ja - vad sjutton finns det att göra då? när jag väl har tagit mig dit vill jag liksom inte åka hem det första jag gör, då ska jag bannemig göra någon nytta. typ gå upp till fiket tretton gånger. eller leka med madde. nejmen seriously, det enda vettiga jag gjorde idag var att komma ihåg att ta hem religionsboken där jag ska läsa sisådär åttio sidor till imorgon, grattis mig! jag som har så låg motivation att jag inte ens orkar läsa da vinci koden (och den är ändå fantastisk). vi får se hur detta slutar.

inte är jag trött heller. hungrig är jag dessutom, trots tre mackor och en pirog. jag säger då det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar