onsdag 22 april 2009

apotek

trots att jag numera får känna på hur det känns att vara stressad igen, hade nästan glömt känslan, så känner jag mig mer lättad än på länge. pratade med tina om projektarbetet och ja, det blev inte som jag tänkt mig men jag kommer få ihop någonting ändå och det är det som betyder någonting just nu. hon kan det där med att lugna hysteriska elever, det må jag säga. det blir nog bra det här.

vidare mot vällingby och göra av med hundralappar på apoteket, tråkigare ställe att göra av med pengar på får man nog leta efter. skittråkigt faktiskt. oerhört tråkigt. hu. men så blir det när man inte har en fungerande kropp. in på åhléns och köpa hårfärg, jag är numera mörkhårig. springa på david, så jävla roligt, prata hela vägen hem och nu sitter jag här, proppmätt efter tre portioner lasange. ibland får det plats mer än man kan tro i min lilla kropp minsann. och nu, nu ska jag invänta grey's anatomy och sen ska jag dreggla på kudden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar